Chcesz porozmawiać? Zadzwoń!
Realizacja zamówień
tel. 692 254 344

Osobisty konsultant
tel. 606 562 520
Strona główna  /  FAQ
 

FAQ

Czy muszę być zalogowana, aby dokonać zakupu w sklepie?
Zamówienie można złożyć bez wcześniejszej rejestracji i zalogowania w sklepie.
W jaki sposób można dokonać zmiany danych adresowych?
Zmiany danych adresowych można dokonać po zalogowaniu w serwisie w zakładce Twoje konto.
Nie pamiętam hasła do mojego konta?
Aby odzyskać hasło do konta, należy na stronie: http://www.sklep.warsztatpiekna.pl/pl/odzyskiwanie_hasla.html Podać adres mailowy zgodny z podanym podczas rejestracji. Nowe hasło zostanie automatycznie wygenerowane i przesłane na podany adres mailowy.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Wysyłka realizowana jest w ciągu 48 godzin od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto bankowe Sklepu lub od momentu złożenia zamówienia za pobraniem.
Jakie są koszty dostawy paczki?
Koszty dostawy na terenie Polski: KURIER DPD Bezpłatna przesyłka przy zamówieniu o wartości od 301PLN – płatność przelewem, PayU, za pobraniem. Płatna przesyłka 13PLN przy zamówieniu do 300PLN płatność przelewem, PayU, za pobraniem. KURIER InPost: Bezpłatna przesyłka przy zamówieniu o wartości od 301PLN – płatność przelewem, PayU, za pobraniem. Płatna przesyłka 13PLN przy zamówieniu do 300PLN – płatność przelewem, PayU, za pobraniem. POCZTA POLSKA EKSPRES 24: Bezpłatna przesyłka przy zamówieniu o wartości od 501PLN - płatność przelewem, PayU, za pobraniem. Płatna przesyłka 30PLN przy zamówieniu do 500PLN płatność przelewem, PayU, za pobraniem.
Jakie są formy płatności w sklepie?
W sklepie są następujące formy płatności: gotówka – przy odbiorze towaru; elektroniczny przelew bankowy; karta kredytowa.
Otrzymałam kod rabatowy na 30 zł. W jaki sposób mogę go wykorzystać?
Podczas kolejnych zakupów w formularzu zamówienia należy otrzymany kod rabatowy wpisać w pole: „Wpisz kod promocyjny” i zatwierdzić. Kwota rabatu zostanie automatycznie odliczona od zamówienia.
Czy jest możliwość zmiany złożonego zamówienia?
Jest możliwość modyfikacji złożonego zamówienia, jeśli nie zostało ono wysłane. W celu zmiany należy skontaktować się z obsługą sklepu poprzez formularz kontaktowy na stronie: http://www.sklep.warsztatpiekna.pl/pl/kontakt.html lub wysłanie wiadomość e-mail na adres: salon@warsztatpiekna.pl
Czy jest możliwość dokonania zwrotu bądź wymiany zakupionych produktów?
Zwrotu bądź wymiany zamówionych produktów można dokonać w ciągu 10 dni od dnia realizacji zamówienia. Dokładne informacje są dostępne w Regulaminie Sklepu Warsztat Piękna.
W jaki sposób mogę zareklamować produkt?
Reklamacje można zgłaszać na adres: salon@warsztatpiekna.pl, poprzez formularz kontaktowy na stronie lub pisemnie na adres: Venustas Sp. z o.o. Sklep Warsztat Piękna 00-844 Warszawa ul. Grzybowska 87